HomeKit woning delen lukt niet

Hallo! Een vraagje, mijn vriend en ik willen beide de Woning App van Apple gebruiken om onze Ikea TRÅDFRI lampen aan en uit te doen. Ik heb inmiddels alle lampen keurig op de app staan maar het lukt mij niet om de woning te delen met mijn vriend. Best vervelend want nu kan alleen ik de lampen aan/uit doen. Onze iPhones beschikken over de nieuwste updates en hebben al een aantal keer de app verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Mijn vriend kan mij wel uitnodigen, zodra ik de uitnodiging wil accepteren gebeurt er helemaal niets. Hij blijft maar laden en laden. Als ik vanaf mijn iPhone mijn vriend wil uitnodigen krijgt mijn vriend de uitnodiging niet eens binnen. Waar gaat het mis? Iemand tips?

Reacties

  • Dit is het scherm wat maar niet laadt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je delen met gezin ingeschakeld met hem?
  • Ik heb hetzelfde probleem als hierboven maar wij hebben philips hue. Als mijn vriend mij toevoegt in de woning app ontvang ik de melding wel maar als ik op accepteren druk blijft hij maar laden. bij ons staat delen met gezin ingeschakeld. Ook hebben we de woning en woning app meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dit zonder resultaat. Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?
  • Hier hetzelfde probleem anno september 2019 🤷🏼‍♂️
    Heb er al met Apple over gesproken en ze geven aan het te willen onderzoeken door beide telefoons te inspecteren...
Log In of Registreer om te reageren.