probleem hoe kan ik Foto's weer zichtbaar maken

vroeger hadden we het programma iPhoto, dit is nu anders geworden op de mac, ook waren mijn foto's opgeslagen in iCloud ik ben in juli 2013
overgegaan naar een andere provider en ik heb een nieuw adres in iCloud aangemaakt Ik zie nu echter alleen mijn foto's in de cloud staan van
2013 tot 2018 op mijn macbook zie ik wel de foto's terug maar als ik ze aanklik wordt het beeldscherm zwart.
Hoe kan ik nu de foto's die ik in kleinformaat op mijn macbook zie staan weer terugkrijgen alle foto's vanaf 2004 tot 2013 zie ik in klein formaat
en elke foto die ik aanklik dan wordt het beeldscherm zwart in de huidige iCloud is dus alleen vanaf 2013 te zien.
kan ik een iCloud maken met mijn oude mailadres van mijn vorige provider, alleen weet ik het wachtwoord niet meer wie kan mij helpen
zodat ik mijn foto's van 2004 tot 2013 weer normaal kan zien

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Jouw zinsbouw is me zeer onduidelijk. Je mag gerust nogmaals de tekst uitschrijven. Want je begint zinnen en eindigt zinnen met dezelfde woorden. Klein beetje verwarrend.

    Maar wat ik opmaak (uit klein deel van jouw vraag). Wanneer je een foto bekijkt, word hij niet goed geladen. Maar mijn vraag is in welke iCloud bedoel je? iCloud.com of lokaal in Foto's op jouw macbook?

    Vragen:
    1. Waar bedoel je dus? Foto's, iPhoto of de website iCloud.com
    2. Heb je voldoende internetsnelheid.
    3. Is dit ook op iCloud.com (beschik je over de recentste laatste besturingssysteem (High Sierra of Mojave)
    4. Is dit bij alle Foto's of enkel maar enkele?
    5. Heb je iCloud al eens verwijderd van de computer en opnieuw toegevoegd?
    6. Computer al eens herstart (met Heropen vensters bij opnieuw inloggen uitgevinkt)
    7. Kan je eens de jaartallen opnieuw oplijsten?
  • alles samenvattend, ik had vroeger tele2 als provider met een ander mailadres en wachtwoord tussen
    2002 en 2013. dit had ik ook ingevuld in iCloud.
    Daarna overgestapt naar KPN van 2013 naar heden met ander mailadres en wachtwoord ook ingevuld in
    iCloud.
    Ik krijg in de cloud de foto te zien van 2013 tot 2018 foto's van 2002 tot 2013 zie ik in een klein miniatuur
    op mijn macbook wanneer ik er op klik wordt mijn beeldscherm zwart.
    in de cloud zie ik ze niet.
    De vraag was hoe kan ik nu mijn foto's zien in iCloud voor 2013 ik had toen dus tele2 als provider alleen het wachtwoord weet ik niet meer
  • de iCloud van apple bedoel ik iCloud.com als ik bij herstel bestanden kijk dan staat er geen categorie
    foto's bij
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan via getsupport.apple.com en iforgot.apple.com kan je hulp krijgen bij het herstellen van het wachtwoord. Dat kan je eerst doen.

    Hoelang gaat dit probleem al mee? Heb je toevallig ene TimeMachine backup?
Log In of Registreer om te reageren.