Dictafoon 'wordt op dit moment geoptimaliseerd voor delen'

Het probleem heb ik wel vaker gevonden, maar de oplossing helaas niet. Ik heb gisterochtend een bestand opgenomen van 1 uur en 34 minuten. Nu kan ik het bestand niet beluisteren of delen. Dan krijg ik de melding wordt op dit moment geoptimaliseerd voor delen.

Ik heb meerdere dingen geprobeerd. Ik heb geprobeerd via mijn MacBook het bestand van Dictafoon te halen of te beluisteren. Heb hem via het programma iMazing geprobeerd importeren. Heb geprobeerd heel veel bestanden van mijn iPhone gehaald omdat ik dacht dat de opname heel groot was. Heb geprobeerd hem te dupliceren en dan te delen. Delen lukt dan wel, maar beluisteren nog steeds niet. Ik wil het bestand heel graag hebben, maar geen idee hoe. Iemand die kan helpen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Bestand word geoptimaliseerd om te delen, voor een bestand van 1 uur en 34 minuten. Dat lijkt me wel zeker even te gaan duren, hoelang heb je ongeveer al gewacht? tot ie klaar was?
  • Heb hem gisterochtend tegen een uur of 10 opgenomen. En heb dit allemaal vanmiddag/vanavond geprobeerd.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik zie dat je het in de categorie iOS 9 hebt geplaatst. Wat je gedaan hebt zijn de enige manieren. om het er af te halen.
    Sinds iOS 12 wordt dit allemaal in iCloud bewaard, en is het veiliger om geen data te verliezen.

    Heb je trouwens al eens het toestel herstart. Dat reset vaak veel van die optimalisatie processen
  • Ik gebruik iOS 12, maar weet niet hoe ik dat hier aan kan passen. Herstart heeft niet geholpen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb het doorgegeven aan Richard, hij bekijkt het zo snel mogelijk.

    Kan je eens kijken in Instellingen ▸ [jouw naam] ▸ iCloud ▸ Beheer opslag ▸ Dicatfoon (hoeveel MB of GB staat er naast?)

    (hoeveel iCloud-opslag heb je en hoeveel vrij?)
  • Dictafoon verbruikt 469,4 MB en heb van iCloud 13,6 van 50 GB verbruikt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2018 aangepast
    Is het de enige opname in de app? Of heb je er nog? En hoeveel heb je er gemaakt sinds iOS 12
  • QuintenQuinten    Moderator
    Nog een tip dat ik online vond, na het maken van een 2 de opname, en deze eerst succesvol exporteerd, moet het lukken om de eerste te exporteren.
  • Nee er zijn meerdere opnames. Meestal twee per werk. Dus sinds iOS 12 zullen het een stuk of 5 zijn denk ik. Die zijn allemaal gelukt en kan ik delen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het is een zeer moeilijk onderwerp, omdat de app niet zo veel word gebruikt, zijn er ook niet veel discussies online te vinden. Heel veel klachten gaan terug naar 2013 toen er problemen waren met foute tijdsweergaven. Maar dat is niet hier het geval. Ik ga het in de gaten houden. Je kan ondertussen eens telefonisch contact op nemen met Apple via hun support pagina. Wie weet hebben ze het wel al meegemaakt sinds iOS 12.

    Het is vooral omdat de app volledig is herbouwd, dat het wat zoeken is.
    Ik hou de discussie nog open!
  • Hmm helaas gaat het voor mij niet lukken om contact op te nemen zie ik. Omdat mijn iPhone 6 inmiddels wat ouder is en mijn product daardoor niet geschikt is voor de gratis technische support. Ik ben dus bang dat ik het bestand gewoon 'kwijt' ben.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het is een iCloud dienst geworden, daarvoor heb je eigenlijk wel support. En zeker zullen ze jou helpen mocht het raporteren zijn van een 'bug' in de software.
  • Heeft iemand hier toevallig al een oplossing voor gevonden? Ik zit met een belangrijke opname voor school en krijg deze niet afgespeeld..
    De opname is 1:23:25, maar kan niet worden afgespeeld. In Itunes is deze niet zichtbaar en als ik hem bijvoorbeeld via Icloud / Imazing naar mijn computer download geeft deze een foutmelding bij het afspelen. De opname is van zondag, dus ik neem aan dat deze voldoende tijd heeft gehad te exporteren...

    Ik hoor het graag!
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Lieke05 het beste wat je kan doen is zoals ik bovenstaande heb vermeld, Apple Support contacteren. Zij kunnen jou daarbij helpen, omdat dictafoon een iCloud dienst is geworden.
Log In of Registreer om te reageren.