Geen sluitergeluid meer iphone 8 plus

Sinds vandaag heb ik geen sluitergeluid meer op de stand “foto” en “vierkant” van de iPhone camera app.
Op de “portret” stand heb ik wel een sluitergeluid.
Geluid staat aan, volume op hoogste stand, live foto uit. Het sluitergeluid deed het nog even heel zacht maar na het uit en aan zetten van het belsignaal was het volledig verdwenen. iPhone al meerde malen gereset via harde reset. Wie heeft hier een oplossing voor?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Met de laatste iOS versie heb ik het al enkele keren gehoord, van geen sluiter geluid. Wanneer Apple met een nieuwe update uitkomt kan je best updaten met iTunes, zo vermijd je problemen.

    Ondertussen mag je altijd een reservekopie maken via iTunes en dan DFU uitvoeren om als laatste de reservekopie terug te zetten.

    https://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/
  • Bedankt Quinten, ik ga proberen of ik hier verder mee kom. Zou het ook zo kunnen zijn dag bij een volgende update het probleem verholpen is?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ja, de kans is groot.
  • Heb hetzelfde probleem als herb86, en ik heb me iphone geupdate met itunes.
    Denk dat het een bijgekomen bug is na de laatste update.
    Na verwachting einde van deze maand weer een update wellicht is dit dan verholpenn
Log In of Registreer om te reageren.