Recente locatie uit agenda macbook verwijderen

Goedendag,
Telkens als ik 'thuis' intik bij de agenda in Macbook Pro, als ik een nieuwe afspraak inplan, blijft ie mijn oude adres geven. Ik heb in mijn contacten gekeken maar daar staat mijn aders gewoon goed. Waar kan ik voor-de-agenda mogelijke de recente gegevens ontdekken en wissen? Wellicht is dat het.
(ik weet inmiddels hoe je dit in de mail doet).
Thx.
Paul

Reacties

  • Heeft nog iemand een tip of een idee, hoe ik hiermee verder kan komen.
    Hoopt t.
    Alvast mijn dank.
  • RichardRichard    Beheerder
    October 2018 aangepast
    Het adres zit blijkbaar nog in de cache van de Agenda applicatie, deze cache kun je terugvinden de map Bibliotheek (Library) ▸ Calendars.

    Je kunt deze map direct openen in Terminal met het commando:

    open ~/Library/Calendars/

    In deze map kun je het bestand 'Calendar Cache' verwijderen, sluit voordat je het bestand gaat verwijderen wel eerst de Agenda applicatie af.

    Na het verwijderen wordt het bestand automatisch weer aangemaakt bij het opstarten de Agenda app.


  • Mooi, Richard! Dank! Zie in afbeelding bijgesloten, ik heb drie 'mapjes', welke te verwijderen?
    Raak ik dan echt geen agenda gegevens kwijt??
    Dan raak ik nl. in de App gelogeerd!!

    Dank. Fijne zondag. P.
  • October 2018 aangepast
    Volgens mij is de eerste verwijderen al genoeg.
  • RichardRichard    Beheerder
    Inderdaad alleen 'Calendar Cache' is genoeg
  • RichardRichard    Beheerder
    Mocht de Agenda applicatie raar gaan doen na het verwijderen van het cache-bestand dan kun je dit oplossen door je account even uit en opnieuw in te schakelen. Via Agenda ▸ Voorkeuren ▸ Account -> "Schakel deze account in".
  • Goedendag,
    Heb de Kalender cache, verwijdert, computer herstart, nieuwe agenda-activiteit gemaakt...en nog steeds blijft ie mijn oude adresgegevens pakken. Raar?!?!? Hoe nu?
  • k Heb nu ook cache-shm & -wal verwijderd en computer herstart maar hij blijft mijn oude adres maar noemen bij 'Thuis'. In mijn adresboek staat mijn nieuwe adres en als ik in Finder zoek naar dat oude adres kan ie m niet vinden. Dus er zouden geen sporen moeten zijn naar mijn oude adres...?? En toch....? Lastig.
  • Geen verdere reacties. Ik laat t maar. Niets aan te doen.

    Kan gesloten worden dus.
    Groet, Paul.
Log In of Registreer om te reageren.