Flikkerend beeldscherm MacBook pro 13” touchbar (2017)

Goedemiddag,

Sinds gisteren middag is er iets raars aan de hand met mijn MacBook pro. Als ik het beeldscherm in bepaalde hoeken plaats dan flikkerd het beeldscherm alsof het kapot is, plaats ik het scherm in een andere hoek dan komt het voor dat het scherm gewoon perfect beeld geeft.

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Morgen ik heb alvast een afspraak met Apple om het probleem te bekijken.

Groet
Remco

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De connector zal niet goed zitten. Je kan hier weinig aan doen. Is het door een val, dan word dat een scherm en topbody vervanging.
  • MacBook is nooit gevallen, maar lijkt me inderdaad ook een connector die los zit.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Een duw en het plaatsen van papier tussen het scherm en toetsenbord of iets van dikte kan dit ook veroorzaken.
  • Ondertussen contact gehad met Apple en spreken over een probleem met de connectie van de kabel op het moederbord.
    Apple weigerd dit onder garantie te maken dus word nog een lang verhaal.
  • October 2018 aangepast
    Apple gaat wel achter uit he een beetje service is er tegenwoordig niet meer bij.
    Erg jammer hoor, heb het zelfde mee gemaakt met een iPad net buiten de garantie, maar nee hoor er viel niets te regelen. Dis was in de apple store Haarlem.
  • @wolter: Heb je direct contact gehad met Apple of een gecertificeerde dealer?

    Mijn ervaring met de service van Apple zelf zijn altijd goed geweest.
Log In of Registreer om te reageren.