Hoesjes in iTunes blijven niet

Hallo, lukt meestal niet om nog hoesjes, via illustraties, aan een album in iTunes toe te voegen. Heb het per album als ook per track geprobeerd te slepen als ook via 'voegillustratie toe' geprobeerd. Iemand enig idee hoe dit wel lukt? Met High Sierra was dit geen probleem!

Reacties

  • Het is nog erger!! Ik sorteer achternaam, voornaam per artiest. Dit blijkt na 'OK' te klikken weer voornaam, achternaam te worden!! Ben op een dubbel CD meer dan een half uur bezig geweest om het OK te krijgen!! Een regelrechte RAMP!! Zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt!! Genres verwisselen continu, titels van albums en ga zo maar door!! Denk er hard over om naar High Sierra terug te gaan!
  • Ik zit op High Sierra en kan ook al een aantal maanden geen illustraties meer toevoegen aan CD's en aparte nummers. Ik was gewend dit met Apple-V te doen, werkt niet meer en ook de link "Voeg illustratie toe" werkt niet. Any clues how to solve this issue?
  • Kan dat komen omdat mijn interne HD problemen gaf en ik sinds een aantal maanden opstart vanaf een externe Thunderbolt HD, waar de hele mikmak inclusief de iTunes directories opstaat?
  • Mijn mening: voor een bedrijf, dat zichzelf zó vaak op de borst klopt met het oog op hun fantastische en geweldige apparatuur en besturingssystemen, is de wijze waarop je als gebruiker van al dit fraais kunt sorteren in Foto's en in iTunes in één woord BELACHELIJK!
    Het eerste de beste low-budget programma op beide gebieden biedt al de mogelijkheid om te sorteren op meerdere velden, geheel naar eigen voorkeur. Niet bij Apple. En over de synchronisatie van gesorteerde mappen op de iMac, ook weer in Foto's en iTunes, naar die op de iPad of AppleTV zullen we het maar helemaal niet hebben!
    Men zou er bij Apple m.i. goed aan doen, om daar eens flink wat werk in te stoppen, in plaats van het toevoegen van allerlei buitenissige features, die een normaal mens niet nodig heeft.
  • Ik heb geen problemen met Mac.Misschien eens een cursus volgen.
Log In of Registreer om te reageren.