App store blijft leeg

October 2018 aangepast in macOS 10.14 Mojave
Hallo allemaal ik heb Mojave geinstalleerd maar als ik de app store app open doe verschijnt juist het venster waar geen Updates verder niets juist onderaan mijn naam met het resterende bedrag als ik daar op klik zie geïnstalleerde apps maar geen nieuwe apps of andere dingen te zien He al de Mojave herinstalleerd maar blijft het zelfde, de dochter heeft die ook geïnstalleerd maar die heeft dit niet voor Iemand een idee (zie nFoto's)

Reacties

  • Hoi Jumbo2306, kan je wil in- en uitloggen in de Appstore?
  • Ja als ik inlog krijg ik dit onderste beeld voor de rest niets juist nog maals hergeinstalleerd blijf het zelfde
    Alvast bedankt
  • Op de Apple Discussie pagina's (wel in het Engels) heeft iemand de oplossing gevonden voor jouw probleem, zie bericht van Bill Gertz, bij de laatste reacties. Tip, maak altijd eerst een backup van de te verwijderen bestanden voordat je deze weghaalt
  • Hallo Driebeen

    Het probleem is niet opgelost het blijft zoals mijn bovenste afbeelding
  • Hoe start je de App store, vanuit het  menu of via de Dock? Als je de App Store vanuit de Finder open zie je dan wel de andere categorieën?
    Lijkt erop dat je dan ook nog een oude versie van de app Store met een andere CFBundleVersion hebt, deze moet 1 zijn. Dit is terug te vinden in de info.plist, deze is te openen als je de pakket inhoud van de App Store bekijk in de Finder.

    Wat je kan doen is de oude versie van de App store verwijderen, deze zou een CFBundleVersion van 459 of hoger moeten hebben.

    https://apple.stackexchange.com/questions/337578/mojave-app-store-is-only-showing-updates-tab
  • October 2018 aangepast
    Dag Jemmie
    dit is zo CFBundleVersion
    1
    Zal eens proberen te verwijderen van de app store.
    alvast bedankt
  • October 2018 aangepast
    Dag mensen probleem opgelost bedankt Jemmie heb de app store verwijderd en terug open gedaan en inderdaad daar staat alles prima.
    alvast bedankt voor jullie hulp
    M.V.G Jumbo2306

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.