Heeft Mojave een einde gemaakt aan spellen met Flash?

Via Facebook speelde ik graag spellen zoals Candy Crush en Bejeweled Blitz op de browser van Google Chrome omdat Apple me vertelde dat daar Flash al "ingebouwd" is. Is daar nu een eind aan gekomen?
Hij zegt dat ik een update nodig heb van de grafische kaart!!!?? dit is een iMac 27" late 2015

iemand een idee?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Google Chrome heeft ook al een tijd geleden beslist om Flash niet standaard in te schakelen. Je kan dit beheren via deze weg:

    Ga naar je Chrome instellingen via de link chrome://settings
    Ga naar beneden en klik op Geavanceerd en onder de sectie "Privacy" klik je op "instellingen voor Content".
    En scrol wat naar beneden tot Flash, klik dit aan. Hier kan je alles beheren.

    Wil je een website toestaan dan kan dat door in de adressenbalk links van de url te klikken op het slotje. Daar klik je vervolgens op Site-instellingen en zo kan je per site dit allemaal beheren.

    Als je op Safari ook Flash wilt hebben, dan zal je die moeten zelf downloaden. Apple verwijderd dit uit voorzorgen omdat dit een verouderde technologie is die ook veel misbruikt werd/word.
  • Dankjewel Quinten voor deze duidelijke uitleg!!
Log In of Registreer om te reageren.