Iphone 5SE - Apple ID en toegangscode (beide) onbekend

Goedemiddag,

Wij hebben als bedrijf voor een medewerker een IPhone SE aangeschaft, medewerker is niet meer in dienst. Wij hebben alleen zijn apple Id (email) maar geen toegangscode. Daarnaast hebben wij de pincode van zijn SIM.

Wij kunnen niet meer in de apple SE.. Weet iemand een oplossing, wanneer je apple klantservice belt wordt er niet gesupport

Wanneer je naar iforgot.apple.com gaat moet je zijn emailadres invullen, daarna komt er een venster met telefoonnummer bevestigen waar de laatste twee cijfers zichtbaar zijn. Dit telefoonnummer komt niet overeen met telefoonnummer van onze oude medewerker, de medewerker is niet meer bereikbaar dus ik loop volledig vast... Het lijkt er op dat wij deze telefoon in de vuilnisbak moeten gooien, maar hoop zo dat iemand een oplossing heeft.

Groet
BM

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Als je met facturen/aankoopbonnen kan bewijzen dat het bedrijf de rechtmatige eigenaar van het toestel is zal Apple de iCloud Activation Lock verwijderen. Een bedrijf zal die documenten wel hebben in de boekhouding.
  • Thanks Timosha, wij hebben inderdaad de originele factuur in ons bezit.. Vaag dat de Apple Care daar niet om had gevraagd.. kreeg meer het idee dat men het te veel moeite vond om mij te helpen.. Ga ze morgen opnieuw bellen met de melding dat ik de originele nota voor mij heb liggen.

    Prettige avond
Log In of Registreer om te reageren.