Wacom Intuos werkt niet.

Wacom Intuos werkt niet meer, na update naar Mojave. Laatste software geïnstalleerd, maar geen resultaat. Iemand ervaring hiermee?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    September 2018 aangepast
    Kan je me de versie van je de software versie eens meedelen, en welke hardware? Ik mijn wacom even uit (tijdje geleden). Gebruik je het voor illustrator of Photoshop?
  • QuintenQuinten    Moderator
    In systeemvoorkeuren onder Beveiliging en Privacy moet je bij Privacy ▸ Toegankelijkheid ▸ WacomTabletSpringboard toestaan.
    Dit kreeg ik als de tablet voor de eerste keer terug verbond met de computer.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ook de eerste keer dat Illustrator bijvoorbeeld opstart vraagt het om volldige toegang te krijgen.

    In Systeemvoorkeuren ▸ Beveiliging & Privacy ▸ Privacy ▸ Automatisering ▸ Adobe Illustrator of Photoshop CC 2018 ▸ WacomTabletDriver.app toestaan
  • Ik ga dit even uitzoeken, alvast bedankt voor jullie reacties!
  • Nee, werkt nog steeds niet. Gebruik het voor alle programma"s. WacomTabletDriver.app toestaan, krijg ik niet te zien. Het gaat om de laatste versie Intuos S. Software 6.3.3.31-4 Maak gebruik van Macmini late 2012. Met daarop dus Mojave.
  • In toegankelijkheid staat nu de wacomtouchdriver, maar bij automatisering geen wacomtabletdriver en Wacom Desktop Center. Weet ook niet dat voor elkaar te krijgen.
  • Express View tonen werkt trouwens wel.
  • Opgelost! Pen is defect, slechts enkele maanden oud.
    Zit garantie op.
    Bedankt voor het meedenken!

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ok, slechte toeval dat samen viel met de update. Ik had vandaag eens rond gevraagd bij vrienden en zij hadden geen problemen. Maar de defecte pen verklaard het dus.

    Bij deze, sluit ik de discussie.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.