Verwijderen van een inactief account

Blijkbaar is er in het verleden, op de IPhone 6 of 7 is niet goed verwijderd maar nu blijven er 2 accounts op inactief staan bij " Wachtwoorden en accounts".
Deze wil ik graag verwijderen maar krijg geen button "verwijderen"

Gebruik nu een IPhone X met IOS12.

Ik heb al een vol herstel gedaan zowel met als zonder iTunes maar door de backup blijven deze gewoon terugkomen.
Zonder herstel zijn deze uiteraard weg, nu hoop ik dat iemand mij hiermee kan verlossen om deze 2 inactieve accounts te verwijderen.

Als ik de naam van een inactief account gebruik bij het instellen van bv. mijn email wordt deze gegevens niet vastgehouden, met de hoof dat ik deze regel op deze mannier kon verwijderen


Reacties

  • Bij inactief-accounts klik op de naar rechts-pijltje toets en vervolgens op Verwijderen.


  • Bedank voor je reactie, maar dan krijg je het 2e plaatje (welke niets is ingevuld) en is het ook niet mogelijk deze te verwijderen

    Intussen heb ik een clean install gedaan en alles handmatig weet eropgezet.
    Zelfs apple kom me er niet mee helpen.

    Een tijdrovend klusje geweest maar was geen andere mannier hellaas.
    Zeker dat apple zelf het ook niet wist
  • Intussen heb ik een clean install gedaan en alles handmatig weet eropgezet.
    Zelfs apple kom me er niet mee helpen.

    Een tijdrovend klusje geweest maar was geen andere mannier hellaas.
    Zeker dat apple zelf het ook niet wist


    Lijkt op een foutje van Apple.
    Het is zeker een tijdrovend klus om te herstellen, maar goed het is jou gelukt :)
  • foutje van apple alleen erkenen ze het helaas niet.

    maar goed, voor mij is het nu opgelost

    mag een slotje op
  • Stuur een feedback naar Apple, je krijgt geen antwoord, maar wordt wel mee genomen voor het herstellen van de bugs :D
    Hoe meer gebruikers een feedback sturen hoe sneller het wordt opgelost.
Log In of Registreer om te reageren.