Batterij loopt snel leeg bij binnenhalen updates van apps

Nu weet ik niet of het door Ios12 komt, maar bij het ophalen van app updates in de appstore, loopt mijn batterij met procenten terug.
Net drie updates met een downloadtijd van minder dan 1 minuut, zie ik het batterij percentage naar beneden tikken.
Vraag is of dat normaal is. Het was me voorheen nooit zo opgevallen.
Vreemde is dat onder instellingen, batterij, dit niet zo expliciet is terug te zien.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ik heb dat ook al sporadisch meegemaakt en niet alleen met iOS 12 ook met oudere iOS versies. Volgens onze W-Fi routers wordt er op zo'n ogenblik heel veel bandbreedte gebruikt.

    Hoe meer bandbreedte hoe meer energie.
  • Dank je Timosha.
    Duidelijk.
    Fijn weer van je te horen. Op het iCulture forum is het na jouw vertrek (ik heb daar de discussie over jouw vertrek gestart), niet veel meer te beleven.
  • timoshatimosha    Moderator
    Welkom hier op het forum @Gijsph ;-) Trouwens die discussie is ondertussen al gesloten. Als er één ding is waar ze bij iCulture eczema van krijgen is het wel kritiek.
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik zie hier dat een iPhone 7 test toestel tijdens een app update een bandbreedte van 585 Mb/s haalt. Dat is heel veel en kost ook veel energie. Gelukkig duurt zo'n update maar een paar seconden.


Log In of Registreer om te reageren.