Update IOS12 geeft problemen op Mijn Iphone7 -

K heb mijn iPad en iPhone geüpgrade naar IOS12.
Op IPad werkt het perfect. Op mijn Iphone7 heb ik problemen. Er zijn verschillende apps (agenda, OneDrive, Dropbox, jullie AT app, Facebook, Skype, enz..) die niet meer werken. Je kan ze openen maar dan blijven ze vasthangen. Heeft nog iemand dit probleem? Hoe kan je dit oplossen?

Reservekopie terugplaatsen lukt niet doordat ik de “ zoek iPhone” functie heb opstaan. Deze krijg ik niet afgezet. Blijkbaar heeft IOS12 ook sommige instellingen vastgezet. ☹️

Kan iemand mij raad geven hoe ik alles terug aan de praat krijg?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Voer om te beginnen een harde reset uit.

    (Aan/uit toets + volume naar benden toets ingedrukt houden tot het  verschijnt).
  • QuintenQuinten    Moderator
    Via iCloud.com website kan je de Find my iPhone uitschakelen door de iPhone in de instellingen van iCloud.com te verwijderen. (Niet via find my iPhone instellingen).

    Verder natuurlijk moet je internet hebben om dit uit te schakelen.
  • Harde reset helpt niet. Scherm blokkeert dan en na een deblokkeert deze terug. Geen heropstart met t welbekende Apple teken.
    K heb ook via iCloud.com de iPhone bij “find my iPhone” verwijderd. Toch blijf ik in iTunes t bericht krijgen dat ik deze instelling op mijn iPhone zelf moet uitzetten. En dit lukt niet om deze af te zetten. Dus het terug downgraden naar mijn laatste reservekopie is niet mogelijk☹️
    Iemand nog een voorstel?
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2018 aangepast
    Dan zal er niets anders opzitten dan de iPhone in DFU modus te herstellen met iTunes:

    https://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/

    iTunes zal de iPhone herstellen naar iOS 12. Na het herstel kan je eventueel een reservekopie gemaakt met iOS 11 of 12 terugzetten.

    Downgraden met een reservekopie is nooit mogelijk. Een reservekopie bevat alleen data en niet het besturingssysteem zelf.
  • T is gelukt. iPhone terug naar de laatste IOS versie kunnen zetten en alles werkt terug. Super bedankt voor de hulp.

    Wat er is fout gelopen weet ik niet, want bij vrienden is de update wel goed verlopen. Maar voor mij voorlopig geen IOS12 meer.

  • timoshatimosha    Moderator
    Ok. Dan er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.