foto's imac naar ipad

September 2018 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Als ik foto’s op de ipad zet via itunes op de imac komt er onder het mapje op de ipad het volgende te staan. Naam van het album en daar onder staat het aantal foto’s en dat het van de mac afkomt.
Mijn vraag is dat laatse weg
te halen zodat ik alleen de naam van het album zie.
[Foto verwijderd]


Omschrijving foto
Foto’s applictie. Met albums weergave.
[Foto]
[albumnaam - zwarte tekst]
[aantal foto’s - % foto’s van mijn Mac - licht grijze tekst]

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Hallo Frank,

    Ik heb eerst en vooral jouw screenshot van de iPad verwijderd. Dit om privacy redenen. Want dit zijn privé foto’s, met personen die hoogstwaarschijnlijk hier geen toestemming voor gegeven hebben. Ook om verdere ongewilde verspreiding van privé materiaal te voorkomen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Deze tekst. Staat er omdat je (selectief) albums gesynchroniseerd hebt vanaf je Mac naar de iPad. Zonder gebruik van iCloud.
  • Quinten bedankt had zelf niet gedacht aan die privee foto’s top van je.
    Maar is die tekst niet weg te halen of hoe moet ik ze dan van de imac op de ipad zetten.
    Want het gekke is op een van de eerste ipad die ik ook nog heb staat deze info namelijk niet,terwijl ik het op de zelfde manier doe.
    Zit dit ergens dan bij instellingen misschien ? Hoor graag van je.
    Vast bedankt gr Frank
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is Allesinds zo sinds iOS 10 al (misschien zelfs eerder). En die info is niet weg te halen. Tenzij je het via een andere manier synchroniseert. Zoals via iCloud of de albums zelf aanmaakt op de iPad.
  • September 2018 aangepast
    Quinten bedankt voor alle info dan laten we het gewoon zo staan.
    Dus er kan een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.