Instellingen van Finder veranderen?

Beste forum leden.
Ik heb de volgende vraag, wij kan minpunt duidelijk maken hoe ik het volgende probleem kan oplossen bij mijn Mac.
Als ik Finder opent dan staat in de linkerbalk ( kolom ) mijn bestanden Dropbox iCloud ect.
In de bovenste balk staan ook symbolen zoals tijd WiFi ect ect.
Nu staat daari in ook een programma dat ik graag in de linkerbalk wil zetten, wie kan mij vertellen hoe ik 78jr dit kan doen
Graag jullie adviezen tegemoet ziende op deze vraag

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als de tool dat jij bedoeld, geen bestandenbeheer heeft kan dit niet.

    Kan je me eens vertellen, welke applicatie het is? Ik wil het gerust eens onderzoeken (wie weet is er een instelling in de applicatie die je niet gevonden hebt).
  • Het is mijn OneDrive die daarin terecht is gekomen,en deze gebruik ik erg veel, nu kan ik niet meer direct documenten naar OneDrive zetten maar doe ik dat via mijn iPad
    Groeten
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ok, in Finder, (wanneer dit zichtbaar is linksbovenaan in de menubalk). Kan je kiezen voor Finder > voorkeuren... > zijbalk > favorieten voor alle mappen aan en uitvinken dat jij wenst. OneDrive zou daar moeten tussen staan.
  • De OneDrive-app herstellen.

    Sluit OneDrive af (selecteer het cloudpictogram in het bovenste systeemvak en selecteer Meer > OneDrive afsluiten.)

    Zoek OneDrive in de map Programma's.

    Klik met de rechtermuisknop op icoon OneDrive en selecteer Toon pakketinhoud.

    U ziet de map Contents (gaat vanzelf). Klik de map open.

    Blader naar de map Resources.

    Dubbelklik op ResetOneDriveApp.command (of op ResetOneDriveAppStandalone.command als u de zelfstandige app gebruikt).

    Start OneDrive en voltooi het installatieproces.

    Succes!
Log In of Registreer om te reageren.