iPhone X wordt super warm ( heet ! ) bij gebruik draadloze oplader

Mijn iPhone x. van nu 2 weken oud gloedje nieuw dus nog wordt echt super heet als ik hem wil opladen met mijn draadloze oplader ik heb er een siliconen hoesje van Apple omheen zitten en hij wordt gewoon zo heet dat ik hem nauwelijks nog kan aanraken zo warm iemand tips of tricks zodat het minder wordt groet Van Oordt

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Apple raad aan, ookal verkopen ze hoesjes, om het hoesje uit te doen, zodat de warmte kan ontsnappen. QI-laders werken door via een magnetische stroom electriciteitsnet door te geven, en zoals je weet is electriciteits warmte en die gaat ergens naar toe.

    Probeer dus eens zonder hoesje, en zo veel mogelijk processen stil te leggen door vliegtuigmodus.

    Kan je ook eens opgeven wat het merk en wattage is van jouw Qi lader? En welke stekker je gebruikt.
  • Merk is Trust input: 5V 2A output: 5V 1A staat niks op hoeveel wattage hij heeft
  • Gebruik hem gewoon met mijn stekker die ik bij me telefoon heb gekregen in het doosje de originele Apple stekker dus
  • QuintenQuinten    Moderator
    In jouw combinatie merk ik geen problemen, als je wenst, kan je altijd eens naar een APR (Apple premium reseller) of Apple store gaan, en eens het toestel laten uitlezen.
  • Beste Quinten wat is het nut van een toestel laten uitlezen ? Wat kan daar uit komen dan ? Heb er nog nooit van gehoord van zoiets
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2018 aangepast
    Ook iOS genereert een hoop logs, crash logs en diagnostics. Die gegevens worden dan uitgelezen en geanalyseerd. Vergelijk het maar met wat men in de garage doet met een moderne auto.

    Als je die data zelf kan interpreteren kan je die ook zelf uitlezen met een iTunes synchronisatie en de Console op een Mac.
  • Heb het zelfde gehad met een iphone 6 naar de apple store gegaan in Haarlem. Daar door hun bekeken en na gezien bleek het de batterij te zijn.
    Meteen door hun een nieuwe geplaatst en onder garantie.
    Dus ik zou een afspraak maken met hun genius bar ze kunnen je vast helpen.
  • Top dankjewel Frank ik ga ze morgen even bellen Apple Haarlem is voor mij de dichtbijzijnde bedankt voor je reactie
  • Vanmorgen gebeld met Apple en hun zeggen dat het geen kwaad kan dat hij zo warm/heet wordt als ik de melding maar niet krijg van iPhone te heet laat afkoelen die melding heb ik inderdaag nog niet gekregen als ik die melding wel krijg moet ik weer contact opnemen want dan ligt het wel ergens aan ik weet voldoende hier kan een slotje op !

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.