Apps niet te verwijderen

Als ik een app wil verwijderen lukt dit niet. Ik krijg wel wiebelende icoontjes maar geen kruisjes en ook via het instellingen menu krijg ik niet de optie een app te verwijderen. Het gaat hier niet om standaard Apple apps maar ook om gedownloade apps. Ik heb mijn iPad net ge-update naar iOS 11

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Is dit een toestel dat in beheer is van een bedrijf. Of staan ouderlijke functies ingeschakeld?
  • In ieder geval niet van een bedrijf. En ik heb ook geen ouderlijke functies ingesteld, of dat zou per ongeluk moeten zijn gegaan. Waar kan ik dat vinden?
  • Ik zie nu dat beperkingen wel aanstaat maar ik heb dit niet ingesteld dus heb ook geen code om daar bij te kunnen
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ok, als dat het geval is moet je het toestel herstellen door het in DFU-modus zetten.

    https://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/

    Vervolgens stel je de iPhone in als nieuw toestel en plaats je in geen enkel geval een reservekopie terug. Want anders komen de beperkingen terug. Je kan wel achteraf op de iPhone als deze is ingesteld opnieuw inloggen in iCloud en zo wat gegevens zoals foto's en contacten terug plaatsen als deze in iCloud stonden.
Log In of Registreer om te reageren.