Problemen met printer HP Officejet Pro 8620

Als ik vroeger een document wou afdrukken dan kon ik kiezen tussen wit/zwart of kleur, die opties is al een tijdje niet meet beschikbaar, gisteren kreeg ik een automatische update van mijn printer van de laatste nieuwe software, ik dacht dat het dan zou opgelost zijn, maar nog steeds geen optie wit zwart, weet iemand raad, of is het een instelling, graag uw hulp.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je de printer software op de computer al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
  • Quinten, hoe verwijder ik de software alleen op de Mac, want ik ben maar een leek, en hoe installeert ik die opnieuw, en is dan de software van de printer ook weg, want die s juist geüpdatet van Hp
  • timoshatimosha    Moderator
    August 2018 aangepast
    Voor HP printers is er geen aparte software noodzakelijk! De noodzakelijke drivers zijn ingebouwd in macOS en updates worden af en toe door macOS zelf uitgevoerd.

    De laatste versie van de HP Printer Drivers (v5.1) for OS X is van 24.10.2017. Voor de HP AirPrint printers is het driver versie 2.0.

    Aparte software gebruiken naast de macOS HP drivers kan conflicten veroorzaken.
  • Bedankt timosha, ik ga het uit zoeken
Log In of Registreer om te reageren.