Muziek overzetten naar iPhone

January 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb voor de eerste keer muziek gekocht via itunes, en dat staat nu op mijn Imac, hoe krijg ik dat naar mijn iphone, en hoe kan ik dat afspelen in mijn auto, ik heb in mijn wagen een navigatie command systeem, graag uw hulp

Reacties

  • Ik heb dat geprobeerd, maar ik kom er niet uit
    Ik heb nog een bijkomende vraag, ik doe alles via iCloud , als ik de iphone met een kabel verbind, dan heb ik vroeger eens gehad dat hij alles dubbel overzet, ook mijn contacten, of ben ik verkeerd , ik wil alleen het muziek van de mac naar de iphone overzetten, en moet ik dan op mijn iphone synchroniseren in schakelen, ik heb hem even verbonden met de kabel, en onmiddellijk gaat hij de foto,s bijwerken , wat ik niet wil,
  • Je kunt zelf in iTunes precies aangeven wat er allemaal wel en niet gesynced moet worden (muziek, foto's etc etc) naar je iPhone.

    Begin met het vinkje uit te zetten dat ervoor zorgt dat iTunes meteen automatisch gaat syncen zodra je je iPhone aansluit. Dan kun je eerst rustig bekijken wat je allemaal wel en niet wilt syncen.
  • Bedankt voor uw reactie, maar als ik het programma Itunes open , waar moet ik beginnen, en waar staat dat vinkte , sorry ik zie het niet
  • Het zal zeker aan mij liggen , maar ik kom niet verder, ik heb itunes al gedownloud, maar ik vind niets , ik ben op dat gebied maar een leek , graag stap voor stap , indien mogelijk
  • January 2014 aangepast
    Zie plaatje: http://i.imgur.com/i1baXT7.png

    Sluit je iPhone aan op je Mac, start iTunes, kies je iPhone in de linkerkolom, kies de eerste tab, en kijk onderaan bij de vinkjes. Het eerste vinkje moet je uitzetten. Zie de rode pijl in het plaatje.
  • January 2014 aangepast
    .
  • Het is niet te geloven maar het is zo, het is spijtig genoeg in het engels , en het woord staat juist achter uw rode pijl, sorry dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik moet alleen de muziek hebben , sorry voor uw tijd , ik zoek verder, ik heb al op sync gedrukt maar er gebeurd niets
  • kon ik u maar een bijlage sturen , ik heb in de linker collon veel minder staan dan wat u mij door stuurt
  • Bovenin het eerder gegeven plaatje zie je staan: Summary, Apps, Tones, Music, Movies, TV Shows, Podcasts, iTunes U, Books, Photos.

    Als je iTunes in het Nederlands hebt ingesteld zie je vergelijkbare begrippen.

    Je kunt de sync-opties per onderdeel instellen door op een van de betreffende onderdelen te klikken (soort van tabbladen).

    Als je iets aangepast hebt en daarna op de Sync button rechts onderin klikt, zal je iPhone gesyncd worden volgens de gemaakte instellingen.
  • Bedankt voor uw hulp , maar ik moer er mee stoppen, ik wil niet uw tijd in beslag nemen, als ik mijn iphone aansluit, en ik open itunes dan krijg ik onmiddellijk, dan krijg ik al de foto,s te zien in mij iphone op mijn mac , maar ik heb pressies te weigig iconen ik krijg nergens de muziek of een vinkte te zien, toch bedankt voor uw tijd
  • Misschien heb je iemand in de buurt wonen (kind, vader, buurman, vriend, collega) die iets handiger is met deze dingen. Vraag hem/haar om even met je mee te kijken. Je zult merken dat als je eenmaal weet hoe het werkt, het allemaal vrij simpel is. Het is een beetje lastig voor mij om het nog preciezer uit te leggen vanaf deze afstand. Het eerder geplaatste scherm (zie link) plus de instructies zou jou (of je buurman etc.) op weg moeten kunnen helpen.
  • Dat is heel juist , ik heb iemand gevraagd en die heeft het snel opgelost, het werkt nu, nogmaals heel erg bedankt voor u geduld
  • Sluit je iPhone aan op je Mac, start iTunes, kies je iPhone in de linkerkolom, kies de eerste tab, en kijk onderaan bij het eerste vinkje. Zie [url=http://i.imgur.com/i1baXT7.png]plaatje in de link[/url].

    http://i.imgur.com/i1baXT7.png

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.