Whatsapp geeft geen notificatie meer op mijn Polar Loop 2 en iPhone

July 2018 aangepast in iOS 11
Sinds kort (mogelijk na een update) krijg ik vanuit mijn IPhone geen slimme notificatie vanuit Whatsapp meer op mijn Polar Loop 2. wie kan mij helpen te ontdekken of dit met een update van IPhone, Whatsapp en of iets anders zou kunnen zijn. Zelf heb ik geen wijzigingen aangebracht in mijn instellingen.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb zelf geen enkele ervaring met de Polar Loop 2. Maar kan je eens op volgende antwoorden:
    - Krijg je op jouw horloge nog andere meldingen wel binnen?
    - Heeft deze horloge een app waar je notificaties kan in en uitschakelen.
    - Kan je slimme notificaties eens verduidelijken? Wat houden deze in en waar zijn ze anders dan een gewone notificatie?
  • Quinten,

    Ja ik krijg telefoon melding binnen met naam beller.
    Ook agenda meldingen en sms.
    Ik heb slimme notificatie aan staan.
    Ik heb loop terug gezet naar fabrieksinstellingen. Whatsapp verwijderen en op nieuw op iPhone gezet, zelfde met Polat flow app, waar hij met synchroniseert en waar je de instellingen kunt aan en uit zetten.
    Maar niets help. Polar weet het ook niet. Dacht misschien idee een update van iOS of whatsapp geweest waardoor dit niet meer binnen komt.

    Dank voor je reactie.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het kan update van WhatsApp zijn. Ik vind zelf niks terug online van gelijkaardige klachten. Je kan altijd eens het volgende doen:
    - Maak een back-up van je iPhone in iTunes (niet in iCloud).
    - Herstel de iPhone vervolgens in iTunes.
    - Installeer de iPhone als nieuw, maar plaats niks terug (van back-up) op de iPhone.
    - Installeer vervolgens via de iPhone zelf, enkel WhatsApp en de Polar Flow app. En zie of dit het probleem is verdwenen.

    Mocht het probleem niet verholpen zijn dan kan je de iPhone opnieuw herstellen via iTunes en de backup terug plaatsen. Mocht het wel verholpen zijn, dan kan je iCloud terug verbinden. En zachtjes aan alles terug zetten. Of direct zoals net gemeld via iTunes herstellen en back-up terug plaatsen maar dan is het risico wel dat de fout terug keert.

    Hoe de iPhone herstellen via iTunes:
    https://www.appletips.nl/ipad-iphone-herstellen/
  • Quinten,

    Ik kon jou voorstel niet uitvoeren omdat het een zakelijk telefoon is.
    Had een nieuwe Loop te leen, en die deed het ook niet. Dus wist dat het niet aan de Loop lag. Dus ben ik weer hele avond op internet aan het zoeken geweest.
    Weer alles terug naar fabrieksinstellingen en alle vinkje weer ingesteld.
    Daarbij heb ik in instellingen / berichtgeving alle daar gemelde App het zelfde ingesteld.
    Badget, Geluiden , Meldingen en bij Whats app Toon in geschiedenis aangezet.
    en toen deed de nieuwe Loop het. wel. toen mijn eigen Loop weer aangezet en alles doet het weer.
    Dit stond eerder niet aan, maar of dit dan ook de oorzaak was, blijft de vraag. ik ga er in ieder geval nu niets meer in wijzigen, maar dacht laat het je wel even weten.
    Bedankt voor je reacties en geboden opties.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dankjewel dat je de oplossing deelde. Hierbij sluit ik deze discussie.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.