Sleutelhanger probleem, mis opties

October 2017 aangepast in iCloud
Na aanschaf van een iPhone 8 (voorheen werkte het super) loop ik tegen problemen aan van de cloud sleutelhanger. Ik krijg met geen mogelijkheid meer mijn wachtwoorden op mn iPhone en iPad. Klik ik op mijn iPhone op:
instellingen> Accounts en wachtwoorden > Wachtwoorden apps/sites en voer mijn vingerafdruk in dan springt het scherm terug naar het springboard. Ditzelfde gebeurt ook op de iPad pro.

heb al geprobeerd om de sleutelhanger in iCloud op alle toestellen uit te zetten en weer aan te melden maar bij ontbreekt de optie "opties" in macOS 10.13


ben eigenlijk door al mijn optie's heen en mis de icloud sleutelhanger :s

Ook na het installeren van iOS 11.0.3 op mijn iPhone en aanmaken als nieuwe telefoon. Vervolgens iCloud aanmelden laat het bekijken naar de wachtwoorden resulteren in een soort crash het springboard komt dan weer

Zit er ergens een andere optie om de iCloud sleutelhanger ergens geheel te verwijderen?

iCloud-sleutelhanger uitschakelen in macOS (OS X)

• Open 'Systeemvoorkeuren'
• Navigeer naar iCloud
• Klik naast 'Sleutelhanger' op 'Opties'
• Schakel de optie 'Sta autorisatie met beveiligingscode toe' uit
• Bevestig door op 'OK' te klikken
• Schakel nu de optie 'Sleutelhanger' uit in de iCloud instellingen


Dit lukt mij niet door het ontbreken van de optie "opties"

Reacties

  • Is dit probleem al opgelost, want ik heb hetzelfde probleem.
  • Sorry voor de late reactie, Maar bij mij is het probleem na uren contact met apple opgelost. Wie wat gedaan heeft bij apple is niet bekend maar de medewerker die ik steeds gesproken heb. Het probleem was doorgezet naar (meen Ierland) en plots na update....?? werkte het weer. Heeft wel een 3/4 jaar geduurd

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.