Koophulp; iPhone 8+ of iPhone x

Eindelijk maar toch, ik kan via de baas een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb nu een 4S. Ik zit nu te twijfelen tussen de 8+ en de X. Voor de X moet ik bijbetalen. Als jullie zouden moeten kiezen. Welke zou het worden en waarom.

Reacties

  • Toen ik in februari 2018 een keuze moet maken tussen iPhone 8+ en iPhone X van mijn werkgever (moet voor beide bijbetalen, de ene minder dan de andere), heb ik gekozen voor iPhone 8+.
    In de eerste plaats omdat het scherm groter is, vind ik persoonlijk prettiger.
    Tweede punt is op dat moment waren ‘veel’ klachten over iPhone X.
    Je zou moeten google-en bij review/ervaringen van gebruikers, ook op engels tallige fora.
    Kijk ook bij het forum Apple Support Community.
    iPhone 8+ beval me zeer goed, géén problemen, nadeel is dat de iPhone 8+ ietsje zwaarder is dan de iPhone X.

  • WesleyWesley    Beheerder
    De iPhone 8+ is vertrouwd en gewoon een goede iPhone. Als je de nieuwste technologie wil hebben is de X zeker een aanrader. Vermits je nog een 4s hebt ben je iemand die graag lang met zijn of haar telefoon wil doen. Ik zou voor de X gaan, zelf heb ik deze ook en het is een fantastisch apparaat. Face ID is ontzettend handig, batterij gaat lang mee en het scherm is subliem. Ik heb geen enkele klacht over de X, iets wat ik wel bij de 7 (kleine) had (slechte camera en batterij).
  • Net als Wesley heb ik ook een X. Ik ben nog geen problemen tegen gekomen en ben heel tevreden met de X. Face ID werkt perfect. Geen gedoe met vignet afdruk wanneer je vinger vies is. Bovendien is het scherm van ee 8+ niet zo heel veel groten en wanneer je van de 4S afkomt gaat er sowieso een nieuwe wereld voor he open.
    Succes met je keuze
  • Top! Het is een Zwarte X 64 GB geworden.
    Bedankt voor de hulp.
    Slotje mag er op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.