update high sierra gelukt of niet

Ik heb een update gedaan voor high siërra. Als ik nu bij over deze mac kijk dan zie ik OS X versie 10.9.5. dit zou toch moeten veranderen. klopt dat?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je in de mac App Store gaat kijken bij Updates. Staat daar nog informatie over het downloaden van High Sierra? Het design van High Sierra komt dit ook terug (vlak/en veel wit transparantie met blur?)
  • In de app store staat dat High Sierra is geïnstalleerd. Toen ik de update uitvoerde kreeg ik een scherm te zien waar ik kon kiezen op welke schijf High Sierra geïnstalleerd moest worden. Heb mijn harde schijf gekozen en op install geklikt maar er gebeurde niks. Ben weer gaan kijken in de app store en daar staat dat High Sierra is geïnstalleerd en ik kan niet nog een keer proberen High Sierra te installeren. In de app store staat updates die de afgelopen 30 dagen zijn geïnstalleerd: macOS High Sierra Versie (staat geen versienummer bij) Geïnstalleerd op Jun 22, 2018.
    Bij de app store staat de afbeelding van macOS High Sierra en rechts op de afbeelding staat geïnstalleerd. Ik weet niet wat ik nu moet doen.


  • June 2018 aangepast
    Klik op Apple icoon (linksboven) en selecteer vervolgens Over deze Mac, dan weet je welke versie macOS is geïnstalleerd.

    Ik meen ook dat er een storing is bij Apple. Ik ben Safari fan, maar heb net Fierefox geïnstalleerd, doordat er steeds een melding verschijnt Safari kan de server niet vinden.
    Ook bij updaten van Mac apps, lukte niet.
    Bij Systeemstatus is er geen probleem vermeldt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Rai Als Safari niet de server kan vinden dan is dat een probleem met de caching van de browser want dit slaat ook de DNS-servers op (de servers op het internet die de ip adressen van een website linken aan de leesbare naam). Gewoon even de caching legen en het probleem zou opgelost moeten zijn.
  • @ Quinten,

    Ik gebruik Cookie5, de cache van Safari wordt elke dag geleegd, ook extra gedaan via Safari zelf, het helpt niet.
    Daarom vermoed ik dat er iets aan de hand is met App Store.
    Menubalk van App Store was gisteren hier ook 'leeg'





    Net wat update van apps gedaan, en gaat goed, krijg geen foutmelding.
  • June 2018 aangepast
    Ik heb EXACT dit probleem! Er staat dat de installatie gelukt is, kan de installatie niet nogmaals doen, maar niets wijst er op dat de installatie ook daadwerkelijk is gebeurd. iTunes zegt dat ik moet updaten, App store vindt niks, zegt dat alles is gebeurd. Einde van de de rit is het onmogelijk om nieuwe iPhone te installeren. Wie o wie kan mij/ons helpen??
  • Kijk bij programma's of het installatie bestand van high Sierra daar nog staat. Dan nogmaals proberen te installeren. Bij mij is de installatie toen wel gelukt.
Log In of Registreer om te reageren.