Iphone loopt steeds vast

Hoi, ik heb een iphone 6 en die loopt steeds vast, dan kan je niks meer met het scherm, soms ff wachten en het lukt weer, maar soms ook opnieuw opstarten, hard reset, want gewoon opnieuw opstarten wil dan ook niet, ook met typen zet hij er dan hele andere letters neer, en hij start ook zomaar apps op, maar soms gaat het ook weer een poosje goed, heb een idee dat het op 4g vaker gaat dan op wifi, wie weet wat je hier mee kan? Heb het idee dat ios 11.4 te zwaar loopt voor de telefoon

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Beste kun je dan eens de instellingen herstellen en misschien wel je iPhone volledig en dan als nieuw instellen. Enkele handige tips: https://www.appletips.nl/problemen-iphone-ipad-oplossen/ iOS 11.4 zou prima moeten werken op de 6.
  • Hoi, heb vorige week een vraag gesteld over vastlopen van mijn ihone 6, heb instellingen herstelt en ihone via itunes leeggehaald en via backup terug gezet, dan gaat het een dag goed, en dan loopt alle weer vast, mijn vraag als ik mijn telefoon leeghaal en weer instel als nieuwe telefoon ben ik dan al mijn telefoon nummers en bijbehorende adressen ook kwijt, wat dat ga ik echt niet doen, heb iets van 100 nummers en adressen in staan, kan iemand mij hier antwoord op geven, alvast mijn dank
  • Hoi, heb vorige week een vraag gesteld over vastlopen van mijn ihone 6, heb instellingen herstelt en ihone via itunes leeggehaald en via backup terug gezet, dan gaat het een dag goed, en dan loopt alle weer vast, mijn vraag als ik mijn telefoon leeghaal en weer instel als nieuwe telefoon ben ik dan al mijn telefoon nummers en bijbehorende adressen ook kwijt, wat dat ga ik echt niet doen, heb iets van 100 nummers en adressen in staan, kan iemand mij hier antwoord op geven, alvast mijn dank
  • Als je de contacten, notities, agenda enz. op de iCloud hebt gezet hoef je niet bang te zijn dat je ze kwijt bent.
    Ik heb alles aan de iCloud gekoppeld en ne een ‘Herstel als nieuw’ werd alles weer keurig terug gezet.
  • Hallo ik heb nu dit probleem ook.. heb zelfs nieuwe scherm erop laten zetten dan doet ie het paar uur goed en is het weer slecht wie kan mij hellen
Log In of Registreer om te reageren.