Firefox Quantum 60.0.1. blokkeert steeds

sinds de laatste upgrade van Firefox blokkeert steeds en als het werkt is hij heel traag, nog iemand dit probleem met iMac ????

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Firefox Quantum 60.0.1 werkt perfect hier op twee (2) iMacs en twee (2) MacBook Pro. Aan de iMac zal het dus niet liggen. Misschien wel aan krakkemikkige extensies.
  • @timosha denk het ook niet dat het aan de iMac ligt, maar blijf toch met het probleem zitten.

    Wat bedoel je met die extensie ???
    Zou het toch graag opgelost zien.
  • timoshatimosha    Moderator
    Met extensies bedoel ik add-ons. Klik in Firefox op Extra -> Add-ons
  • @timosha
    deze dan uitschakelen of verwijderen en terug installeren ?
  • timoshatimosha    Moderator
    Je kan eens beginnen met ze één voor één uit te schakelen tot je de schuldige gevonden hebt. Succes gewenst. :)

  • ok, mercikes, 't is altijd zoeken waarom nu ineens het niet meer vlot
  • @timosha uw voorstel uitgetest, zonder resultaat.
    toch wel raar dat ineens het niet meer werkt na een upgrade.


  • QuintenQuinten    Moderator
    Open volgende pagina in Firefox. en volg de stappen, zoals opgegeven om Firefox opnieuw in te stellen.
  • May 2018 aangepast
    @Quinten, bedankt vr de link, had die ook al bekeken, had dit misschien best vermeld ;-) maar wou eerst zoeken of er een andere mogelijkheid was om probleem te verhelpen. Nu eerst eens deze gewist "Cookies en websitegegevens" en geeft precies resultaat, als probleem zich terug vertoond dan ga ik vr die opfrissing, het enige is dan dat je je extensies kwijt zijt, en terug moet installeren en heb al ondervonden dat de kaartlezer die we hebben niet zo makkelijk is om terug in gang te krijgen ;-)
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als dit over de eID-kaartlezer gaat van België, de handleiding daarvan vind je op de site van de overheid.
  • @Quinten, toch de Firefox moeten opfrissen !!
    idd vr eID terug kunnen installeren en werkt.
    Maar de opfrissing van Firefox geeft toch nog niet het perfecte resultaat !!
  • May 2018 aangepast
    @Quinten zo die opfrissing en Oplossing 2: voorkeurenbestanden van Firefox verwijderd, en nog steeds dezelfde traagheid en vastloop.
    Ik hoop nu toch dat Firefox hier vlug een oplossing vr vind, ze moeten dat toch zien als er telkens een melding doorgestuurd wordt.
    Uit noodzaak wordt nu Safari gebruikt.

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan altijd eens FirefoxDevelopersEdition downloaden (die zit een versie voor op de normale Firefox versie). Wie weet dat dit helpt.
  • @Quinten gebruik nu meer Safari, tot Firfox zelf het nodige heeft gedaan. Ze zullen toch moeten merken dat er iets niet klopt denk ik ?
Log In of Registreer om te reageren.