Regels instellen (tegen spam) in mail op iPhone8

krijg ook mails van een skynet mail adres op m'n iPhone nu krijg ik daar soms spam en niet op m'n Imac, heb daar al een regel ingesteld vr diverse email adressen. Kan ik op m'n iPhone ook ergens regels instellen zoals bij Imac ?
Of moet ik dat ineens in de iCloud doen ?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Eerst op jouw toestellen moet het skynet account ingesteld zijn als IMAP in de plaats van POP3 zodat de computer en de iPhone samen met de server communiceren, in verband met verwijderen van emails en aanduiden van SPAM. Ook raad ik je aan om de SPAM-filter op de website van Skynet de spam emails aan te leren en niet echt Mail op Mac. (Deze kan als backup dienen). Maar via de website van skynet help je andere gebruikers.
  • oeps dat is (instellen op IMAP) een beetje te ver gegrepen vr deze leek.
    ik kan niet goed volgen ivm website van skynet ? kan je daar dan de email adressen ergesns toevoegen ?
    Nu is het proximus uiteraard.
  • QuintenQuinten    Moderator
    May 2018 aangepast
    Geen enkel probleem hoor, hier is wat Informatie over hoe je IMAP instelt op een mac met een skynet-email adres en het instellen op iPhone van een mail account bij Skynet.

    Dit is trouwens de online webmail website waar ik over sprak van Skynet
  • @Quinten ok, bedankt, zal het eens bekijken
  • @Quinten, maar m'n iPhone abonnement heb ik bij Base dus ik veronderstel dat ik dan beter niets verander bij de mobiel datanetwerk om verder géén problemen te krijgen met deze .
  • QuintenQuinten    Moderator
    Jouw base gsm-provider en mobielnetwerk heeft hier niks mee te maken.
  • ok, ga dit eens uitzoeken, allemaal wat moeilijk vr me, heb schrik dat ik alles verknoei
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb de lnk in 2 berichten geleden geplaatst waar je kan inloggen.

    Maar je kan altijd naar een Proximus winkel wandelen, mocht je problemen hebben of vragen. Zij zullen je graag helpen, en weten ook wat ze moeten doen.
  • @Quinten ok, bedankt
Log In of Registreer om te reageren.