iCloud Drive niet te vinden na nieuwe OS X en hdd te installeren

Door een crash van mijn hd, moest een nieuwe geinstalleerd. Na terugzetten van mijn documenten via mijn timecapsule, vind ik geen icloud drive meer terug, is er ook nooit op geweest met de nieuwe hd natuurlijk. Daar ik echter na de crash via mijn iphone de laatste bestanden daar gesaved heb, wou ik ze nu afhalen, maar ik vind dus nergens een icoontje of verwijzing.
Iemand een idee?

Reacties

  • Je schrijft nieuwe iOS, van welke naar welke ben je gegaan dan?
  • Nu staat 10.9.5, de laatste nieuwe, en de oude weet ik eigenlijk niet. Maar na de installatie op de nieuwe harde schijf kan ik de icloud drive niet vinden. De icloud is geen probleem , maar normaal kun je via de instellingen kijken naar icloud drive. Is dat misschien een functie die niet meer bestaat bij de nieuwste update?
  • QuintenQuinten    Moderator
    April 2018 aangepast
    @vandammepeter Ik heb je titel en categorie aangepast. Je hebt het hier over OS X 10.9.5 Mavericks. en niet over iOS.

    Je kan best eens iCloud-account verwijderen van je toestel en opnieuw toevoegen. Heb je nog andere computers waar je met dat account ook op zit? Welke versie hebben zij?
  • WesleyWesley    Beheerder
    iCloud drive is pas vanaf OS X Yosemite beschikbaar. Je kunt dit dus niet op je Mac installeren onder Mavericks, je kunt update naar een recentere versie van OSX/macOS, alleen weet ik niet of dat mogelijk is voor je Mac. Via iCloud.com kun je jouw drive ook raadplegen.
Log In of Registreer om te reageren.