iMac start niet na update High Sierra 10.13.4

Na update naar High Sierra 10.13.4 start mijn iMac niet meer op. Blijft nu telkens hangen in het opstarten wanneer de statusbalk op ongeveer 80% zit en dan telkens herstart.

Ik heb deze stappen doorlopen (en vele andere) maar na de download kom ik uit op een wit scherm. Ook met de Command + R keys geraak ik nooit in het menu van de hulpprogramma's. Hierdoor dan ook geen clean Install die kan starten.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Alvast bedankt.

Reacties

  • Met deze stappen bedoel ik het uitvoeren van Mac internet recovery.
    https://www.appletips.nl/mac-internet-recovery/
  • Bij mij hetzelfde; hangen blijven tijdens opstart. Gewoon uitgezet met de aan/uit knop en terug opgestart. Probleem opgelost.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik ben dit sinds 10.13.4 nog bij andere tegen gekomen, computer die bij het opstarten en de balk die na het invoeren van een login na enkele secoden hangen en valt dan uit. Helaas heb ik er nog niks tegen gevonden en is de enige oplossing. Volldige clean install van de computer met verlies van gegevens. Hoe oud is je mac, indien heel oud, heb je nog een installatie DVD?

    Kan je ook eens Internet recovery uitproberen?
  • iMac is vijf jaar oud en heeft nog een DVD. Ik heb wel geen installatie DVD.
    Internet recovery geprobeerd maar hierna een wit scherm en het schijf herstel venster komt er niet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik zal je helaas moeten doorverwijzen naar een erkende hersteldienst.
Log In of Registreer om te reageren.