iPod nano 7 en bluetooth

March 2018 aangepast in Algemeen
Als ik een bluetooth luidspreker heb kan ik deze wel zien op de iPod, maar niet koppelen.
Deze wordt niet blauw gekleurd en kan er dan op drukken om die luidspreker te selecteren.
Met dezelfde iPod van mijn vriend is dat geen probleem, werkt het meteen met die luidspreker.
Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe software (was er niet), alle gegevens hersteld naar fabrieksinstellingen
Wetten jullie misschien nog een tip wat ik kan proberen
iPod is ongeveer 4 jaar oud

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Welk model heb je van bluetooth-luidspreker. Sommige luidsprekers kan je namelijk resetten, want deze houden ook een lijst bij van de apparaten waarmee het is verbonden. Heb je ook al eens geprobeerd met een ander bluetooth-luidspreker?
  • Dank je voor je antwoord, quinten.
    Ik heb ook van die bleutooth oortjes, zelfde verhaal als luidspreker
    Op luidspreker zie ik geen resetknop
    Waarschijnlijk fout in de software van iPod van mij denk ik
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik vrees er voor, als je de iPod al eens gereset hebt via iTunes. En het dus niet speaker afhankelijk is. Dat jouw iPod Bluetooth chip stuk is.

    En helaas kan ik je ook vertellen, dat de prijs om te herstellen veel te hoog ligt, Apple zal namelijk je toestel omruilen ipv herstellen. Prijs licht ongeveer rond € 200. Dus je kan even goed een iPod Touch kopen of een iPhone SE, mocht je echt gebruik willen maken van die bluetooth functie.

    Een andere maar iets "lompere" mogelijkheid is dat je een toestelletje koopt met een 3.5mm jack, die zelf bluetooth uitzend, die je dan plaatst op de iPod.
Log In of Registreer om te reageren.