Advies Siliconenhoesje iPhone 7 Plus jet Black

Hoi ik heb een iPhone 7 Plus Jet Black en ik heb mooie siliconen hoesjes gezien ontworpen door Apple Zelf en het zijn nog al wat kleuren en ik kan er maar niet uitkomen welke kleur hoes het beste overheen komt met de kleur van me iPhone daarom wil ik graag advies

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik weet niet hoe jezelf bent, maar ik ben persoonlijk voor een sobere keuze. Zwart dus. Je moet ook het volgende bij nemen: de silicone hoes gaat na verloop van tijd, iets glader worden doordat je de iPhone vast neemt. Daarnaast zal het ook gaan verkleuren, door de plaatsen waar het word weggestoken, zoals een broekzak of handtas die af gaat, een lichte kleur is er dus gevoeliger aan.

    Je kan altijd naar een Apple store of APR gaan. De silicone hoesjes zitten in een doorzichtige verpakking zodat je ze dus gemakkelijk kan gaan bekijken en vergelijken. Je kan ook altijd eens vragen of ze geen demo liggen hebben om eens te passen.

    De lederen hoesjes zijn daar iets anders in. Deze zitten in een papieren verpakking. Maar die verpakking is gemakkelijk open te krijgen zonder de verpakking te moeten beschadigen.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Olijfgroen, kosmosblauw en middenachtblauw zijn ook erg geschikt voor deze iPhone kleur. Maar inderdaad beste is om eens een store te bezoeken. Apple Store is helemaal geweldig, hebben ze alle kleuren en zijn ook los te bewonderen.
Log In of Registreer om te reageren.