Afbeelding zien op apple TV

Heb sinds kort een apple tv 4, en heb mijn films op de Synology staan en omgezet naar m4p. Maar nu zie ik bij veel films geen cover, is het mogelijk omdat wel te krijgen.

Reacties

  • welke app gebruik je op de TV, zelf gebruik ik infuse, hier ben ik erg tevreden over.
    indien je infuse gebruik dan haalt deze app, indien deze informatie niet in de file staat, de cover en informatie gewoon van het internet.


    Infuse 5

    Hier te vinden

    Meer info van de maker
  • QuintenQuinten    Moderator
    Gebruik je de standaard Video module van Synology? Dan kan je best eens de video's opnieuw te herindexeren. Als dit natuurlijk ook zo is op de server zelf. Zie http://find.synology.com

    Verder als dit probleem enkel op de Apple TV zich voordoet, in de DS Video app, dan zou je de app op de AT 4 eens moeten afsluiten door 2x op de thuisknop te drukken van de Apple Tv Remote (niet menu).

    Verder als jouw Synology het aankan kan je plex.tv installeren op jouw netwerk harde schijf. Of op een oude mac en dan jouw synology linken als externe harde schijf.
  • Super ga dit uit proberen, heb nog een vraag bij sommige films zie ik bij apple tv geen ondertiteling en bij Infuse wel. Let wel heb het over de zelfde film.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je moet eens controleren of dat bij sommige films de ondertitels er zijn ingebakken of niet. (los bestand ja of nee)
  • Ik voeg met HandBrake de NL subtitles toe, maar zie ze niet weer terug komen op de Apple tv
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dan veronderstel ik dat het aan de software ligt en hoe die omgaat met verschillende stukken meta data zoals subtitels.
  • Ok bedankt voor jullie hulp. En zal verder met Handbrake in gesprek gaan
Log In of Registreer om te reageren.