Emails krijg ik niet neer binnen

Ik kan sinds 2 weken geen mail binnenhalen op mijn iphone, ik heb al een keer geprobeerd de iphone hélemaal uit te zetten, en daarna weer aan te zetten, heeft niet geholpen.
Ik ben een leek op dit gebied en heb mijn emailinstellingen, met een andere iphone gecontroleerd of deze allemaal goed zijn ingesteld, en dat was het, maar desondanks komt er geen mail binnen.
Kunt U mij op weg helpen, oftewel wegwijs maken hoe ik dit probleem kan oplossen, alvast bedankt voor de genomen moeite,
Vriendelijke groet, Towiwi

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Wat is jouw mail provider, is dit iets van een grote aanbieder dan vind je die gegevens online. zo niet moet je contact opnemen met de websitebeheerder/provider.
  • Quinten, ik heb dit probleem alleen op mijn iphone, mijn provider is Movistar.......
    Op mijn iPad heb ik dit probleem niet, heb hier dezefde provider, dus daar ligt het niet aan......
    Op mijn iPhone kreeg ik van de een op de andere dag (13. Maart) geen mail meer binnen en kon ook niets meer versturen....
  • QuintenQuinten    Moderator
    March 2018 aangepast
    Heb je nog voldoende opslag ruimte op de iPhone? (Instellingen > Algmeen > info). Heb je al geprobeerd het account van jouw iPhone te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Bekijk ook eens deze link
Log In of Registreer om te reageren.