Camera app loopt regelmatig vast iPhone X

Hoi, Ik heb de laatste tijd regelmatig dat mijn camera app op de iPhone X "frozen' is. Soms duurt het wel een minuut voordat je dan een foto kunt nemen of moet je de app volledig afsluiten en weer opnieuw opstarten. Wie heeft dit ook of kan me helpen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik veronderstel dat je de iPhone al eens herstart hebt? Zo niet, doen!

    Verder kan ik je aanraden om eens een backup te maken op een computer, de iPhone via DFU te legen en in iTunes opnieuw de backup terug plaatsen. Vaak helpt deze methode kleine problemen op te lossen en anders breng je hem eens binnen bij een officiële apple hersteldienst. (Via getsupport.apple.com)

    Meer over iPhone 8 en iPhone X herstarten of in DFU modus plaatsen vind je via onderstaande link terug: https://www.appletips.nl/iphone-8-iphone-x-dfu/
  • Dank Quinten al geprobeerd helpt niet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je specifiek eens antwoorden op wat je hebt geprobeerd? (er staan verschillende tips in mijn antwoord).
  • Alle tips heb ik uit geprobeerd maar niets helpt. Misschien beeldstabilisatie uitzetten?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan altijd helpen. Maar best kan je eens naar en officiële hersteldienst gaan. Apple heeft namelijk en tool waarbij ze direct enkele test kunnen uitvoeren op het toestel.
Log In of Registreer om te reageren.