is het mogelijk om foto albums automatisch te sorteren

is het mogelijk om albums in de fotoapp automatisch te sorteren.Nu moet ik elke keer het handmatig doen. het zou prettig zijn als ik aangeef BV: op naam, dat bij nieuwe toegevoegde albums deze gelijk gesorteerd zijn!!

Reacties

  • Bij elk album kun je volgens mij via weergave - sorteer op - kiezen voor op naam [titel] of oudste eerst of nieuwste eerst.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Klopt Leonard, per album kun je dit op deze manier aangegeven. Wist ik trouwens niet dat het per album kon, dus bedankt!
  • Klopt Leonard, dat is in een Album. Ik bedoelde als ik foto's toevoeg in een Nieuw Album en deze een naam geef, dan staat die niet automatisch op de juiste plek.
  • Ik geef mijn albums een naam die begint met de datum en dan kan ik "mijn albums" ook sorteren op soort of oudste/nieuwste eerst.
  • Ik doe het precies zo Leonard, Eerst datum: Jaar-Maand-Dag dan de rest van de titel.
    Maar als je dan dus een nieuw album maakt moet je die zelf op de juiste plek zetten met de sorteer functie. Dit gaat niet automatisch. Ik ben namelijk heel veel verschillend foto materiaal aan het digitaliseren en maak heel veel mappen met jaartal als begin. Bij sorteren oudste / nieuwste neemt het programma de aanmaak datum en niet de titel!!
Log In of Registreer om te reageren.