Toetsgeluid scherm aanzetten

Hallo, ik ben mijn nieuwe iPhone 8 plus aan het instellen. Het geluid op het scherm ( als je bv een app aanraakt of het geluid op de home knop?) doet het niet en kan het niet vinden. Wie helpt?? Gr. ELLEN.

Reacties

  • Beste Ellen,
    Als je naar instellingen gaat en dan naar geluiden, kan je daar wat betreft geluid aanpassen. Misschien dat het via daar lukt. Anders is misschien dat schuifknopje (zo noem ik het) aan de linkerkant van je telefoon (boven de volumeknoppen) naar beneden staat en moet je hem even naar boven schakelen.

    Ik hoop dat dit zou helpen
  • QuintenQuinten    Moderator
    De iPhone 8 Plus heeft een vaste thuisknop dus dat betekend, dat de thuisknop niet meer in kan worden geduwd, maar dat deze een trilling terug geeft wanneer er druk word uitgeoefend. Deze instelling kan je aanpassen, zie link. https://www.appletips.nl/iphone-7-trillen-thuisknop/ (dus geen geluid)

    Zover ik begrijp. Wil je bij iedere aanraking op de iPhone een geluid hebben? Heb je hier een speciale reden voor? Dat zit er niet standaard op en anders moet je de functie voor blinden en slechtzienden activeren. Zoals martijd al zei kan je wel het geluid van de iPhone terug activeren, via Instellingen ▸ Geluid in combinatie met de schuifknop linksboven op het toestel, naast de volume knoppen.
Log In of Registreer om te reageren.