Net bijwerken van het programma Contacten tussen iPhone, iMac en MacBook Air

Hallo,

Recentelijk merk ik dat als ik op mijn iMac een contact toevoeg, dat deze niet doorgezet (Gepushed) naar mijn iPhone of MacBook. Weet iemand wat hier niet goed gaat?

Reacties

  • Volgens mij lukt het wel als alle drie je apparaten op dezelfde iCloud-ID zijn ingelogd.
  • @Leonard, dank voor je reactie. Klopt en ik heb op alle 3 de apparaten hetzelfde Apple ID. Nog eer suggesties?
  • Soms helpt het als men op het openingsscherm van contacten de lijst naar onderen schuift, gaat hij syncroniseren
  • Allen bedankt voor het reageren, maar het is nog steeds niet opgelost. Als ik een nieuw contact op mijn iMac invoer, dan pushed deze het contact niet door. Allen hebben dezelfde Apple ID. Wie heeft nog tips? Alles opnieuw installeren?
  • March 2018 aangepast
    Wanneer ik een contact wil zoeken op mijn iPhone trek ik altijd de contactlijst "volledig" naar beneden "om zeker te zijn", dan zie je hem ook synchroniseren met de margriet.
    Ik weet dat het zou moeten werken, maar ik betrouw het niet.
    Spijtig genoeg ken ik zo geen soortgelijke actie voor mijn agenda...
    Reeds enkele malen een afspraak gemaakt die ik paar minuten later moest herroepen. Mijn nieuwe afspraak had synchro blijkbaar wel opgestart en ik bleek niet beschikbaar....beetje dom
  • Ik heb hetzelfde probleem, iemand een oplossing?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je meerdere internet accounts op het toestel, zoals Gmail, Outlook of dergelijke?
Log In of Registreer om te reageren.