Iphone trekt wifi netwerk 'leeg'

Goedemorgen,

Ik heb een Iphone 8 met iOS 11.2.6.
Elke keer als ik met wifi verbind dan lijkt het net dat mijn iphone het netwerk 'leeg' trekt.
Op de zaak hebben we een firewall er voor zitten waarop ik kan monitoren wat er gebeurd. Elke keer als ik met mijn iphone verbind kan ik zien dat deze de UP helemaal in gebruik heeft. Dit terwijl ik mijn iphone dan helemaal niet gebruik. Ik ben niet aan het updaten en de apps mogen pas geupdated worden als ik daarvoor toestemming geef.
Elke keer als ik op de wifi zit met mijn Iphone dan is er op geen een computer meer werkend internet.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft of eerder te maken heeft gehad met dit probleem!
Elke keer op mobiel data is niet de oplossing dat vind mijn databundeltje niet zo leuk...

mvg,
Patrick

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    En heb je het toestel al eens herstart?
    Je kan ook de netwerkinstellingen in de iPhone te herstellen. Dat is onder Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
    Anders kan je ook radicaal kiezen om je iPhone eens volledig te wissen.
  • Ik heb het toestel al eens hersteld eerst alleen de netwerkinstellingen dat werkte niet later ook volledig naar fabrieksinstellingen gezet maar nog steeds het probleem..
  • timoshatimosha    Moderator
    Kijk eens in de router/switch of er geen hoge QoS ingesteld is voor het MAC-adres van die iPhone.
Log In of Registreer om te reageren.