Leeg scherm op app van appletips, alsook de website kan ik niet openen

February 2018 aangepast in iOS 11
Kan appletips al een hele tijd niet meer weergeven, de app opent wel, maar het scherm blijft leeg, dit zowel op mijn iPhone, iPad, maar ook op mijn iMac op de website van appletips.
Als ik op een andere netwerk bij mijn zoon bvb ga ondervind ik geen problemen, ook niet als ik via mijn gsm verbinding inlog werkt het niet, het probleem zit hem dus duidelijk in mijn eigen thuisnetwerk.
Ik hoop dat er mij hiermee iemand kan helpen, want ik mis deze handige tips heel erg.

Vriendelijke groeten
Etienne

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dag Etienne,

    Dat is is inderdaad vervelend. Komt dit ook nog voor bij andere websites? Heb je al geprobeerd de WiFi-router te herstarten? De toestellen dat je gebruikt, zijn waarschijnlijk allemaal met elkaar verbonden door het zelfde iCloud email adres.

    Mocht dat nog niet lukken, dan help ik je eens verder om eventueel je browsers te resetten. Ook mag je eens testen of het met een andere browser zoals Google Chrome wel zou werken.
  • Dag Quinten,
    Dit komt alleen voor bij de app en website van appletips. Mijn WiFi-router heb ik al herstart, dit helpt ook niet, ook Chrome Firefox brengen geen soelaas. Ik vind dit zeer spijtig dat ik toch dagelijks op appletips kijk, nu doe ik dit veel minder want ik moet eerst mijn Wifi uitschakelen.

    Mvg, Etienne.
  • February 2018 aangepast
    De app werkt dus wel via 4G?
    Het probleem zit waarschijnlijk in de firewall van de router, per abuis het ip adres geblokkeerd?
  • QuintenQuinten    Moderator
    @eduug, kan je eens aangeven welk merk van WiFi router je hebt?
  • Mijn route is een TP-LINK Model Archer C2600
  • @Robert_ via 4G heb ik geen probleem, ook niet bij iemand anders thuis op hun netwerk
Log In of Registreer om te reageren.