Steeds Handbreak opnieuw installeren bij opstarten Mac

February 2018 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
Met het opnieuw opstarten van mijn iMac moet ik telkens Handbreake opnieuw installeren waar kan dit aan liggen ?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Vreemd, ben je zelf de hoofdgebruiker op de computer?
  • Ik heb nog een vraag over handbreak ik krijg tegenwoordig geen ondertiteling in iTunes en wel in VLC .
  • QuintenQuinten    Moderator
    Over je ondertitels.

    Je moet je deze toevoegen via Subtitles, de juiste toevoegen en kiezen voor Forced Only en Default, vervolgens kies je de Juiste taal en UTF-8.

    Bij de installatie moet je de applicatie zelf in de Programma map slepen. Vervolgens open je die. Heb je trouwens een anti-virus op je computer die de installatie zou tegenhouden?
  • bedankt dat ga ik proberen
  • Handbreake hoef ik niet meer telkens te installeren dat is in orde maar ik heb nog steeds alleen ondertitels i VLC en niet in iTunes vanaf Handbreake
  • En UTF-8 zie ik nergens staan
  • QuintenQuinten    Moderator

    Dit zijn bv mijn instellingen als ik Handbrake gebruik. Daarnaast moet je dan in iTunes nog de ondertitels gaan selecteren (net zoals in VLC of in QuickTime)
  • Bij de ene film lukt het wel en bij de andere film weer niet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Vreemd. Hebben beide dezelfde extensie, komen ze beide van één en dezelfde betrouwbare bron? Is er een lengte verschil tussen beide? Zijn er ondertussen al updates geweest? Kan een bug zijn?
  • Als ik de ondertiteling apart van internet afhaalt werkt het prima dus doe ik het maar even op deze manier .Bedankt in ieder geval voor het mee denken.
Log In of Registreer om te reageren.