iPad Pro 10.5 / storing of app-probleem?

Op 4 juli heb ik de nieuwe iPad Pro 10,5 gekocht. Na verloop van tijd begonnen er storingen op te treden. App's startten niet meer op, of anders heel traag. Blijven lang hangen, ik moet vaak opnieuw opstarten om ze aan de praat te krijgen. Een fabrieksherstel heeft niet geholpen. Daarna dacht ik dat het misschien kwam omdat deze app's al klaar waren voor iOS11 en dus op iOS10 niet meer goed werkten. Update gedaan, probleem bestaat nog steeds. Ook deze week heb ik weer een herstel naar de fabrieksinstellingen uitgevoerd en nog duurt het probleem voort. Ook de "Instellingen" kan ik regelmatig niet openen zonder daarvoor eerst opnieuw op te starten. Heel vervelend. Hebben jullie dit vaker gehoord? Enig idee waaraan dat kan liggen? Op deze manier kan ik niet goed met het apparaat werken.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Hmmm ik heb dezelfde iPad en ik ervaar deze problemen niet. Vermits je een herstel hebt gedaan en alle mogelijk oplossingen zou ik je toch aanraden contact met Apple zelf op te nemen. Misschien is er wel iets mis met processor of geheugen in de iPad. Apple Support kun je op deze manier rechtstreeks benaderen: https://www.appletips.nl/apple-support-raadplegen/
  • Vergeten nog eens weer te reageren: ben ermee terug gegaan naar een Apple Store. Helemaal opnieuw af fabriek ingesteld. Hielp niet. Een week later weer naar de Store: nieuwe iPad mee. Prima opgelost.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.