Onderliggende map (submappen) aanmaken in Mail

January 2018 aangepast in iOS 11
zakelijk gebruik ik outlook als mailprogramma. nu wil ik in apple mail op mijn ipad ook onderliggende mappen aanmaken in de inkomende en
uitgaande mail. hierin wil ik mail naar onderwerp archieveren. als ik dit probeer komen ze als nieuwe map, maar niet als onderliggende map.
wie o wie weet hoe ik dit moet doen. in outlook kun je dit eenvoudig met een rechtermuisklik aanmaken bij de desbetreffende map.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Op de iPad kun je dit doen door te navigeren naar het overzicht van je postbussen in de Mail app. Tik op 'Wijzig' en kies voor 'Nieuwe postbus'. Geef een naam op en kies bij 'Postbuslocatie' de postbus die als hoofdmap gebruikt moet worden. Vervolgens tik je op bewaar om de aangemaakte postbus als onderliggende map (submappen) te gebruiken.
  • wesley, helaas lukt dit niet om een submap te maken in de inkomende map. hij blijft een aparte map maken.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Klopt, inkomend is ook een slimme map, daarbij kan dat niet. Slimme mappen zijn ondermeer ongelezen, bijlagen, gemarkeerd, alle inkomende, vandaag, etc. Deze hebben altijd dezelfde voorwaarden en kunnen niet veranderd worden.
Log In of Registreer om te reageren.