Instellen Airport i.c.m. Experia V10 van KPN

Goedemorgen, ik heb een Airport Time Capsule gekocht en wil hem installeren. Op Internet heb ik e.e.a. gelezen over problemen met de Experiabox V10 van KPN i.c.m. de TC. Kan iemand mij uitleggen waar ik op moet letten zodat ik geen onverwachte problemen krijg?
Ik ben een absolute leek op computer gebied. In het schijfhulpprogramma zie ik de Airport-configuratie. Als ik dat gebruik, kan ik dan gewoon verder? Of moet ik nog afwijkende handelingen verrichten met het invullen van de velden?
Graag jullie hulp.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Wij hebben een V9 en die werkt prima, maar over de V10 hebben wij geen informatie. Lijkt me sterk dat er problemen kunnen ontstaan daardoor, je verbind gewoon beide apparaten via een UTP-kabel die altijd internet heeft.

    Het installeren van de Time Capsule gaat op deze manier: https://support.apple.com/nl-nl/HT201510
  • @Wesley Bedankt voor je reactie. Ik heb nog niks geïnstalleerd, maar wat ga ik invullen? Moet de TC een IP-adres delen; of moet ik iets in de brugmodus zetten? Van die dingen heb ik geen verstand. Hopelijk kun je mij verder helpen?
    Alvast bedankt.
  • @Wesley , alles is gladjes verlopen. De TC werkt voortreffelijk en al mijn apparaten zitten op het Wifi-netwerk van de Airport.
    Hier kan een slotje op.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Super B)

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.