Mail komt niet door

Dag iedereen

Sinds een dik jaar heb ik een iCloud mailadres. Op dit mailadres laat ik alle facturen van leveranciers toekomen. Dit geeft bij één van hen problemen. Het gaat over mijn gsm provider (scarlet). Het rare is, toen ik eind vorig jaar mijn mailadres wijzigde ging het een paar keer wel goed, ik ontving mijn factuur op iCloud. Dan plots niet meer. Bij de klantendienst denkt men uiteraard dat ik iets fout doe, het ligt zeker niet aan hen. Vorige maand hebben ze mijn gegevens nog maar eens nagekeken en goed gezet, vandaag krijg ik een sms dat ze me niet kunnen bereiken op mijn iCloud mail. Heel vervelend want ik vergeet op deze manier mijn facturen te betalen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Waarom iCloud enkel mails van die ene niet binnen laat? Of ligt het probleem toch bij Scarlet?

Alvast bedankt.

Reacties

  • Is die rekening een pdf ?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Waarschijnlijk beland, de mail in de spamfilter terecht.
  • Werkt u met een mailprog of via iCloudmail?
    Krijgt scarlet een bericht dat de mail niet is afgeleverd?
  • Ik open mijn mail op een MacBook en op iPhone. Zijn dit mailprogramma’s? Ik vermoed dat zij wel een bericht krijgen dat de mail niet is aangekomen omdat ik kort nadat zij die factuur (volgens mij idd in pdf) proberen op te sturen, een sms ontvang dat ze me niet kunnen bereiken op mijn mailadres. Ik kan echter wel pdf documenten ontvangen van andere zenders.
  • January 2018 aangepast
    Als u mail ontvangt van andere zenders dan ligt dat niet aan uw instellingen maar bij scarlet.
    Systeemstatus 
  • Scarlet heeft waarschijnlijk een typo gemaakt in je e-mail adres.
Log In of Registreer om te reageren.