MacBook Pro scherm blijft zwart, wel muis cursor in beeld

October 2017 aangepast in Hardware problemen
Hallo apple dokters ;)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een MacbookPro van eind 2014 i7 16gb werk en flas harde schijf of dat heet SSD weet ik niet.
Het volgende is het probleem. Hij doet helemaal niks meer, scherm blijft zwart. Wel zie ik een muiscursor in de linker bovenhoek en de capslock toets kan ik aan en uit doen ( dan zie je het groene lampje ). Oplaad snoer doet het ook op oranje lampje. Toetsenbord verlichting niet maar het apple logo op de cover brand zwakjes.

What to do.?
Hoop dat jullie mij kinnen helpen. Alvast bedankt voor de moeite

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Alvast mijn excusses voor het late antwoord. Maar heb je het toestel al eens geforceerd herstart. Zie: https://www.appletips.nl/ehbo-problemen-met-je-mac-smc-resetten/
  • Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een MacBook Pro model eind 2013. Hij lijkt op te starten, maar na het inloggen gaat het scherm op zwart en zie ik alleen nog de cursor. Die kan ik overigens wel bewegen.

    Ik heb geforceerde restart geprobeerd, opstarten in veilige modus, SMC-herstel en NRAM/PRAM-herstel. Soms zie ik een fractie van een seconde mijn bureaublad (zonder de apps en files) tijdens het opstarten, maar wat ik ook probeer, het eindigt steeds in een zwart scherm met cursor. Zelfs in de veilige modus.

    Heeft iemand nog een ander idee?
Log In of Registreer om te reageren.