E-ticket op iPhone zetten.

hoe zet je E-ticket op je iPhone ?
Nog maar enkele dagen een iPhone vandaar deze vraag.
we hebben juist E-ticket via mail gekregen hebben deze afgedrukt voor alle zekerheid.
Maar had graag geweten hoe we het in de toekomst via de iPhone kunnen doen.

Reacties

  • Misschien afhankelijk van de leverancier van het e-ticket ? Sommige vragen eigen app om het te laden...
  • WesleyWesley    Beheerder
    January 2018 aangepast
    Je kun deze gewoon in de mail laten of de pdf toevoegen aan de bestanden app. Stappen: https://www.appletips.nl/toevoegen-bestanden-ios/
  • @Wesley ok, bedankt vr de feedback !!
    Had ergens al zo'n gedachten gang, van ik hou de mail hier op m'n iPhone en probeer eens bij de ingang of het werkt.

  • Wanneer je het eTicket koopt en op de app van NS zet, dan zal die bij het tonen van de QR-code automatisch de verlichting hoog zetten, waarschijnlijk om de herkenning door het poortje te vergemakkelijken. Geen idee of dat bij NMBS en Thalys ook zo gaat..
  • QuintenQuinten    Moderator
    NMBS werkt nog met de klassieke kaart en geen e-ticket via de Wallet app. Je kan wel tickets online kopen en als pdf bewijs op de iPhone zetten. (Dat laatste is het zelfde voor de Thalys.
  • Theo weet niet wat NS is, maar maakt niet uit ;-) heb nog géén extra apps op m'n iPhone gezet, zet het er enkel op indien nodig.
    Quinten, ok bedankt
  • NS= Nederlandse Spoorwegen :)
  • QuintenQuinten    Moderator
    Extra tip, een goeie app om jouw winkelkaarten bij te houden is de stocard app.
  • Theo bedankt ;) nog nooit met de trein gereden dus ....
    Quinten dank je, bekijk deze eens, ga het momenteel nog op de oude wijze doen, als ik alles wat onder de knie heb zal ik me daar eens mee bezig houden.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Succes
Log In of Registreer om te reageren.