Onmogelijk inloggen op iCloud op iPhone

Beste Allen,

Ik kan sinds kort niet meer inloggen op mijn iCloud account op mijn iPhone.
Als ik mijn login gegevens invul dan wordt 'log in' wel blauw en begint hij te zoeken maar dan stopt het gewoon en is er niks geprobeerd.
De inloggegevens zijn correct want op andere toestellen kan ik wel inloggen.
Dit probleem zorgt ervoor dat ik geen contacten meer staan heb, mijn agenda niet kan raadplegen, enz.
Zowel de Apple store en de Apple custodes helpdesk hebben mij niet kunnen helpen.
Is er iemand van jullie die dat probleem kan oplossen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ook Apple Genius bar?

    Over welk toestel gaat het hier? Met welke iOS versie? Wat staat er aangeduid van beveiliging (Twee-staps verificatie of Twee-factor verificatie) dat kan je bekijken op appleid.apple.com

    Heb je het toestel eens verbonden via je computer met iTunes? Via deze weg kan je ook nog contacten en agenda's uploaden.
    Heb je het de iCloud account al kunnen toevoegen via de optie 'Anders'.
    Kan je andere iCloud accounts toevoegen?

    Werd het toestel al gereset?
    Of een volledige herstel? Dan krijg je de mogelijkheid in het startscherm om een iCloud account toe te voegen.

    Werd het account al toegevoegd onder een andere WiFi-netwerk?

    Tijdelijke oplossing: Heb je een ander account, dat wel lukt om in te loggen? ik raad je aan om je belangrijkste gegevens over te zetten naar een ander account (Outlook, Gmail)

    Het zijn veel vragen, maar als je al bij Officiële Apple Service en helpdesk bent langs geweest, is dit toch wel iets moeilijker.
  • Monje ik heb echt precies het zelfde!
    Heb je het al weten op te lossen?

    Ik hoop het
  • Mijn ding is dat ik graag al mijn Whatsapp gesprekken wil overplaatsen naar mijn nieuwe telefoon, maar dan moet ik eerst ingelogd zijn op iCloud op mijn oude telefoon. Dan pas kan ik een kopie maken van mijn chat geschiedenis...

    Kan iemand mij helpen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Applegirl, opnieuw, heb je mijn tips/vragen boven gelezen.
Log In of Registreer om te reageren.