iPad pro 10,5

Hallo,
Ik ben door discussies gegaan maar heb mijn probleem niet gevonden. Ik heb rond kerst een iPad pro 10,5 gekocht en - stom genoeg (denk ik) geïnstalleerd met de reservekopie van mijn oude iPad. Dus een iPad 2. Ik denk dat de reservekopie de standaard apps heeft overschreven, want mis nu de gratis iCloud drive en Siri iconen. Heeft het zin terug te gaan naar fabrieksinstellingen? Krijg ik weer iOS 10 denk ik. En moet ik mijn eigen apps apart overzetten. Ik heb wel de iCloud nodig omdat ik de Apple pen wil proberen/testen. Alvast bedankt.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Op je nieuwe iPad Pro staat standaard iOS 11, dus als je er een back-up er op plaatst zal deze de gegevens gewoon daarop aanpassen. Je moet eerst ingelogd zijn in iCloud. Om iCloud drive te gaan gebruiken. Deze app heet nu Bestanden en bevat nu de mogelijkheid om iCloud Drive, Dropbox, Google Drive, ... allemaal samen in 1 applicatie te hebben. Je hebt geen extra software of tools nodig om de Apple Pencil te gaan gebruiken. Gewoon onderaan in de lightning-poort van de iPad steken en vervolgens koppelen. Daarna ben je volledig klaar om de Pencil te gebruiken.

    Wat bedoel je precies met Siri iconen?
    Ps een iOS toestel kan enkel Upgraden, en niet downgraden.
Log In of Registreer om te reageren.