Fotobewerkingsprogramma Luminar 2018 blijft in trial mode op Mac Late 2015

December 2017 aangepast in Algemeen
Iemand enig idee, hoe ik van mijn trailversie Luminar 2018 een normale en originele versie kan maken.
Heb dit programma aangekocht en via download (Macphun) geinstalleerd op mijn Mac late 2015.
Echter het installeren is normaal gegaan. Bij het openen krijg ik het trail versie openingsscherm te zien. Tot daar alles nog goed.
Maar hier zou ik ook het aantal nog resterende dagen dat de trailversie nog heeft moeten zien, op die plaats zie ik alleen een ronddraaiend cirkeltje (zoals bij het wachten op een Windows-PC ). Hier kan ik ook op dit scherm mijn licentie + activatie emailadres ingeven. Doe ik dit, dan komt prompt de melding in een kadertje: Geen verbinding met server. Gelieve later opnieuw te proberen. Lukt dus niet om dit programma te openen.
Ook de internet verbinding gekontroleerd, in en uitgang verkeer, alles is normaal.
Heb aan Macphun reeds email gestuurd met dezelfde vraag, echter nog geen antwoord gehad.
Zou toch graag met Luminar 2018 leren werken, maar ja ,dan moet het wel openen en verder gaan als het openingsschermpje.

Met vriendelijke groeten.
pandaboy

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Toch even de reactie van Macphun afwachten, wellicht nu 'gesloten' o.w.v. de feesten. Anders nogmaals benaderen.
  • Na enkele delete en teruginstallatie van het programma Luminar 2018 had ik mijn twijfels of het nog ooit goed zou komen. Programma bleef steeds in het openingsscherm hangen, denkelijk in de Trailversie. Want de dagen met afloopdatum kwam niet duidelijk op het scherm. Bleef steeds cirkeltje (zoals bekende even wachten ben bezig) draaien.
    Echter toch gisteravond nog de oplossing gekregen van Macphun, met de verontschuldigingen dat het zolang had geduurd. Maar ja verlof en feestdagen, het is ze vergeven.
    Heb van hen een nieuwe downloadlink gekregen en van de eerste opstart was alles in orde en draaid het programma als een zonnetje en perfekt.
    Het is voor mij een mooie start voor het nieuwe jaar.
    Aan allen een Gelukkig Nieuwjaar 2018.

    Pandaboy
  • timoshatimosha    Moderator
    Tof dat het weer werkt.

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.