Downloaden van nieuwe app in iTunes?

Sedert de laatste update kan je dus geen app meer rechtstreeks dowbvnloaden via iTunes?
Nu heb ik een interessante App die ik zou willen en die wel te zien is op de pagina van iTunes - zie screenprintje, maar wanneer je op het logo van de app drukt gebeurt er niets - en wanneer je naar de App Store gaat vind deze die app niet! Ook niet als met een andere Apple ID in bvb de store van de UK inlog! Hoe kan ik nu die app verkrijgen? Alvast dank!

Reacties

  • December 2017 aangepast
    Probeer onderstaande site eens daar staat een link naar de app.
    Je ziet hem niet omdat de app in de Australische app store staat en niet hier in Nederland. Dus je moet van land veranderen en als je klaar bent weer op Nederland zetten. En zoek dan naar onderstaande regel.

    Download the AWRI agrochemical app for free from iTunes or Google Play today and help avoid the bite of agrochemical residues whilst staying on the move.

    https://www.awri.com.au/information_services/ebulletin/2012/11/28/agrochem_dog_book_app/

    Succes Frank
  • Dank je wel Frank! Je moet dus eerst een nieuwe account/Apple-ID aanmaken voor de Australische store, en dan pas zou ik deze app zien en kunnen inladen? En nadien terugkeren naar mijn Belgische account? Wat, als er later een update komt? Opnieuw inloggen met de Australische account?
  • OK - gelukt om een Australische ID aan te maken! Heb wel een 'adres' daar moeten aanmaken! En app gevonden en kunnen downloaden! Nogmaals dank voor de hulp!
  • Weet niet hoe het gaat met een update dat is even afwachten.

    Top dat het gelukt is nu wel weer terug zetten naar Nederland of Belgie.

    kan een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.